Experienta într-o pozitie similara de cel putin 2 ani;
Buna cunoasterea a pachetului MS Office;
Bune cunostinte privind legislatia în domeniu;
Experienta cu diferite sisteme financiare/SAGA reprezinta un avantaj;
Bune abilitati de comunicare si relationare;
Initiativa, proactivitate si deschidere catre nou;
Capacitate de analiza, sinteza si structurare;
Bune abilitati de organizare si atentie la detalii;
Descrierea jobului
Gestionarea facturilor primite de la furnizori, conform prevederilor legale în vigoare;
Verificarea emiterii facturilor catre clienti în sistemul contabil;
Înregistrarea deconturilor de cheltuieli ale salariatilor, verificarea si înregistrarea diurnelor acordate;
Întocmirea înregistrarilor extraselor bancare curente, verificarea registrului de banca, verificarea reconcilierilor bancare automate, întocmirea de situatii punctuale solicitate pe disponibilitati;
Monitorizarea cheltuielilor/veniturilor înregistrate în avans;
Întocmirea periodica a reevaluarii conturilor exprimate în valuta;
Întocmirea si verificarea periodica a preliminarilor de costuri în evidenta contabila pe punctele de lucru, departamente si centrele de cost predefinite;
Reconcilierea fiselor de cont din aria de responsabilitate;
Participarea la întocmirea lucrarilor de închidere a exercitiului financiar-contabil;
Furnizarea de rapoarte, situatii, analize fiscale sau contabile.